تعمیرات دستگاه جوش

تعمیر تخصصى دستگاه جوش تانوس | Tanos

Dastgahjoosh.com
1983 بازدید

تعمیرات تخصصى دستگاه جوش اینورتر تانوس | Tanos همراه با قطعات فابریک و بهترین قطعات بازار و پیک رایگان در شهر تهران در مجموعه دستگاه جوش انجام میشود عیب یابى اینورتر هاى جوش مشکلاتى همچون:

روشن شدن چراغ o.c یا هشدار که به رنگ LED زرد یا قرمز بر روى دستگاه ها نسب شده است.
عیب یابى دستگاه جوش خاموش به طور کامل
اتومات کردن دستگاه با یک خال جوش یا در زمانى کوتاه که موجب جوش نزدن دستگاه شده است.
سرویس داخلى و لوازم مصرفى همچون فیش ها ،پنل ها دسته دستگاه جوش ، صفحه نمایش ولوم و…
برطرف کردن عیب سیستم ضد چسبندگى الکترود
بر طرف کردن کاهش ناگهانى جریان خروجى و رفع نقص جوش ضعیف دستگاه جوش
تعمیر برد کنترل انواع دستگاه هاى جوش
تعمیر برد هاى ماسفت تک فاز و سه فاز در تمام امپر ها
تعمیر انواع برد هاى سبک Igbt دستگاه هاى جوش
بر طرف کردن پراندن فیوز دستگاه جوش و اتصالى داخلى
تعمیر قسمت هاى تغذیه سوئیچینگ و مدارات تقویت کننده جریان خروجى
تعمیر برد خروجى یا برد ترانس دستگاه جوش

مراحل ارائه خدمات تعمیر دستگاه جوش اینورتر تانوس | Tanos

در ابتدا میتوانید از طریق تماس تلفنى یا راه هاى ارتباطى اینترنتى با مجموعه دستگاه جوش تماس گرفته و با دادن ادرس از خدمات پیک رایگان استفاده کنید یا به صورت حضورى در تعمیرگاه دستگاه جوش دستگاه خود را تحویل داده و ایرادات ان را توضیح دهید تا در تعمیر بهتر دستگاه جوش خود کمک کنید سپس براى تعمیر ان منتظر باشید تا دستگاه جوش شما مورد بررسى قرار گیرد.

در مرحله بعدى دستگاه جوش شما مورد بررسى قرار گرفته و اعلام هزینه میشود تا در مورد مقرون به صرفه بودن تعمیر ان دستگاه توسط مشترى و با کمک متخصصین تصمیم گیرى شود.

در صورت تأیید تعمیر دستگاه جوش قطعات خراب از مدار خارج شده و قطعات نو و فابریک به بهترین نحو بر روى دستگاه جوش سوار شده و در دست تعمیر قرار میگیرد و به طور کامل قطعات مرتبط به خرابى مورد تست قرار میگیرد.

پس از حاصل شدن اطمینان خاطر از تکمیل بودن تعمیر دستگاه جوش میتوانید دستگاه خود را به طور کامل در تعمیرگاه تست کنید و تحویل بگیرید.

معمولا زمان تکمیل این پروسه حدود یک ساعت به طول مى انجامد میتوانید با یک ساعت تأخیر دو باره به محل کار خود باز گردید.

اشنایى با دستگاه اینورتر جوشکارى تانوس | Tanos

دستگاه هاى اینورتر جوش تانوس در دو طرح ٢٠٠ امپر و ٢۵٠ امپر به بازار ارزه شد که این دو طرح از نظر ظاهرى هیچ کونه تفاوت خاصى ندارند و پنل ها از نظر سایز و طرح کاملاً با هم برابرند اما تفاوت هایی از نظر داخلى دارمد که به انالیز انها خواهیم پرداخت.

طرح هاى حال حاضر این برند با گذشته متفاوت است در طرح جدید برند دستگاه جوش تانوس | Tanos کلید افزایش امپر دیجیتالى هم به ان اضافه شده و یک نو اورى محسوب میشود.

مدل هاى دستگاه اینورتر جوش تانوس | Tanos

1-دستگاه اینورتر جوش ٢٠٠ امپر تانوس | Tanos

Dastgahjoosh.com

دستگاه جوش اینورتر تانوس ٢٠٠ امپر مدل جدید و قدیم

 

دستگاه جوش تانوس ٢٠٠ امپر داراى ۴ خازن ۴٧٠ میکرو فاراد بوده که گاهى با سیستم ماسفت ( power mosfet 23M50E ) و گاهى با سیستم igbt روانه بازار شده که معمولا خروجى حقیقى ان به ١۶٠-١٧٠ امپر میرسد و توانایى ذوب الکترود ۴ به طور مقطعى را دارد مصارف سبک براى این مدل پیشنهاد داده میشود.

2-دستگاه اینورتر جوش ٢۵٠ امپر تانوس | Tanos

Dastgahjoosh.com

دستگاه جوش تانوس ٢۵٠ امپر

دستگاه جوش تانوس ٢۵٠ امپر داراى ۶ خازن ۴٧٠ میکرو فاراد بوده که گاهى با سیستم ماسفت ( power mosfet 23M50E ) و گاهى با سیستم igbt روانه بازار شده که معمولا خروجى حقیقى ان به  ٢٠٠ امپر میرسد و توانایى ذوب الکترود ۴ به طور دائم را دارد مصارف نیمه سنگین براى این مدل پیشنهاد داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تلفن و ایمیل

    021-66417330
    09124368345
    info@dastgahjoosh.com

  • آدرس

    خیابان امام خمینی ، ضلع شمال شرقی میدان حسن آباد ، کوچه شجاعی ، ابتدای کوچه ، بن بست سرجوعی
    مشاهده لوکیشن روی نقشه

  • درباره سایت

    تعمیر دستگاه جوش تهران خدمات رسان در زمینه تعمیر اینورتر جوش، تعمیر رکتیفایر جوش و سایر دستگاه های جوش و برش جهت تشخیص خرابی ، تعمیر و تحویل فوری انواع برندهای زینسر (zinser)، ادون (edon)، ویستا (vista), صبا الکتریک, گام الکتریک, راد الکتریک, ویم (WIM), گاما جوش, بورای, آروا, محک, ایران ترانس, آلفا, دلتا, خزر, رونیکس, استرانگ, STA, اسپارک, کاوه, بتا, دیانا, sdweld, ایران کاوه, mnc, کایو تایوان. Rollwall, آنکور (anchore), یوز, اینتگرال, اینتیمکس (intimax), سانگیانگ, panerise, دکا(deka), vipex, NEC تولید ایرانی, چینی, آلمانی, ایتالیایی با تکنولوژی ماسفت (mosfet) , IGBT و ماژور