تعمیرات دستگاه جوش

تعمیرات تخصصی چکش تخریب ماکیتا

976 بازدید

مقدمه چکش تخریب

چکش تخریب که متعلق به خانواده پیکور (به معنی تیشه سنگ شکن)  است و در واقع نام ابزار تخریب بتن و سنگ است که با نیرو ومنبعتغذیه های متفاوتی از جمله، باد ،برق، بنزین ، هیدرولیک و انواعپیکورهای هیدرولیکی که روی ماشین آلات سنگین از جمله بیلمکانیکینصب می شود از بزرگ ترین ابزار های دستی است که به منظورتخریب انواع سازه های خاکی ساختمانی به کار گرفته میشود.

پیکور نام عمومی ابزارهای تخریب بتن، سنگ، صخره و آسفالت استکه در اندازه ها و شکل و منبع تغذیه های مختلف در بازار وجوددارد والبته مهمترین عامل انتخاب یک پیکور مناسب، توان و مقدار قدرت هرضربه ی پیکور است که نسبت به نوع کار و حجم آن بایدپیکور مناسبرا انتخاب و خریداری نمود.

برای تعمیرات تخصصی تمامی ابزارهایبرقی(انواع دریل شارژی وبرقی ، انواعفرز ،انواعدستگاه های جوش تکفاز وسهفاز،سشوارصنعتی ، انواع تورچ هایآرگونوco2 وبا شماره تلفنابتدایصفحهتماسحاصل نمایید و حتی ازخدماتپیکرایگانبهره ببرید.

معرفی مجموعه تعمیرات ابزاربرقی مهندسابزار

مجموعه تعمیراتی مهندس ابزار در زمینه تعمیرات انواعدریلهایصنعتی و خانگی همچون دریل های برقی، دریل های هیلتییابتنکن،دریل های شارژی ، دریل چکشی، دریل مگنت ،  دریلهایستونی ودریل مگنت فعالیت دارد ، سایت تعمیرات دکتر ابزاربامدیریتآقایخسروی تحصیل کرده در زمینه فوق و فعالیت چندینسالهدرزمینه تعمیر و ارائه کیفیت ، همچنین فعالیت در سال هایمختلفدربازاربورس ابزار حسن آباد تهران و خدمات گارانتی ابزارهایمختلفاقدام به معرفی خود در دنیای مجازی سایت نمودهاستتامشتریانیکه به دنبال تعمیرات ابزار با خدمات خوب جهتتعمیرانواعدستگاه جوش انواع دریل و دیگر ابزار های برقی ، با ما درارتباطباشند.

برای تعمیرات تخصصی تمامی ابزار های برقی (انواع دریل شارژیوبرقی، انواع فرز ، انواع دستگاه های جوش تکفاز و سه فاز،سشوارصنعتی ،انواع تورچ های آرگون و co2 وبا شماره تلفنابتدایصفحه تماسحاصل نمایید و حتی از خدمات پیک رایگانبهرهببرید.

تاریخچه پیکور یا چکش تخریب ماکیتا در ایران

دریل چکش تخریب اولین بار با برند هیلتی وارد ایران شد و تاکنون نیزتعداد زیادی از کاربران این ابزار پر طرفدار را با نام هیلتی یادریل هیلتیمی شناسند و با نام هیلتی آن را جستجو میکنند که در حقیقت نامیکی از برندهای مطرح و برتر در زمینه تولید انواع بتن کنو چکشتخریب است که در تمام دنیا از بهترین برندها محسوب می شود اینبرند هنوز هم در کشور ما فعالیت دارد و میتوان آن را دربازار تهیه نمود.

اجزای اصلی تشکیل دهنده چکش تخریب

اجزای کلی تشکیل دهنده یک چکش تخریب یعنی اجزایی که در بینهمه نوع دریل مشترک است و در انواع کاربرد های آن مورداستفادهقرار میگیرد به دو قسمت کلی مکانیکی و الکتریکی تقسیممیشود که عبارتند از :

اجزای الکتریکی

  • کابل برق
  • کلید را انداز
  • آرمیچر
  • بالشتک
  • زغال
  • کلید قفل کن

اجزای مکانیکی

  • پوسته
  • سه نظام
  • دنده های داخلی انتقال دهنده نیرو از آرمیچر به سه نظام برای چرخش

عملکرد چکش تخریب

چکش تخریب از یک دسته بلند فلزی و بدنه سنگین تشکیل شده اند،کاربر می تواند با عمود کردن این ابزار به محل مورد نظر، نیرویبسیارزیادی به محل دلخواه وارد و تخریب اساسی بر روی آن نقطه انجامدهد،گفتنی است کاربری که با این ابزار کار می کند میبایست تواناییبدنی بسیار خوبی داشته باشد، در غیر اینصورت می تواند صدماتبسیار زیاد و بالایی را به او رسانده و منجر به ایجادجراحت در شخصاستفاده کننده شود.

انواع چکش های تخریب

  • چکش تخریب بنزینی

از موتور بنزینی برای راندن چکش استفاده می کنند، در مکان هایی کهبرق در دسترس نیست بهترین مورد این نوع چکش تخریب استکهمیتوانیم از آن بهره ببریم .

  • چکش تخریب برقی

انرژی الکتریکی برای روشن کردن چکش تخریب استفاده می کنند ایننوع از چکش تخریب پر مصرف ترین حالت آن است.

  • چکش تخریب پینوماتیک

چکش های تخریب پنوماتیک به واسطه انرژی ژنراتورهای هوای بزرگیا کنپرسورهای باد قادر به کار هستند و قدرت بالایی هم نیز دارند.

  • چکش تخریب هیدرولیکی

در این چکش ها از مایع هیدرولیک برای به حرکت در آوردن استفادهمی شود. این چکش ها نسبت به مدل های دیگر سایز بزرگ تریدارندو در حفاری ها، تخریب و ساخت و ساز های بزرگ و وسیع استفاده میشود. این دستگاه به خاطر داشتن مدار الکتریکی می توانددر مکانهایی همچور معادن نیز استفاده شود.

تفاوت بتن کن و چکش تخریب

۱بتن کن توانایی سوراخ کاری دارد اما چکش تخریب خیر یعنی حالت گردشی مته در چکش تخریب تعریف نشده و تک کاره است اما بتن کن توانایی انجام کار یه حالت سوراخکاری در فلز ،سوراخکاری در بتن و تخریب سازه به واسطه ضربه را نیز دارد.

۲چکش تخریب توانایی تخریب سخت ترین سازه ها و کار در زمانطولانی را دارد اما بتن کن خیر.

انواع چکش تخریب برقی ماکیتا

چکش تخریب ماکیتا HM810t

چکش تخریبا ۹۰۰ وات ماکیتا که قابلیت زدن ۲۹۰۰ ضربه در دقیقه و انرژی خروجی ۷/۶ ژول را داراست ، وزن این چکش تخریب ۵/۵ کیلو است که توان تخریب بالایی در سازه های ساختمانی را ندارد اما از چکش تخریب های سبک وزن بازار نیز هست .

چکش تخریب ماکیتا HM1203t

چکش تخریبا ۱۵۱۰ وات ماکیتا که قابلیت زدن ۱۹۰۰ ضربه در دقیقه و انرژی خروجی ۲۶ ژول را داراست ، وزن این چکش تخریب ۹ کیلو است که توان تخریب بالایی در سازه های ساختمانی را دارد .

سه نظام چکش تخریب ۱۲ کیلویی ماکیتا پنج شیار است ساخت کشور چین تحت لیسانس ژاپن که سیستم کنترل سرعت هم در ان به کار برده شده که در مجموعه تعمیراتی مهندس ابزار تعمیر و سرویس این چکش تخریب انجام میشود.

چکش تخریب ماکیتا HM1214c

چکش تخریبا ۱۵۱۰ وات ماکیتا که قابلیت زدن ۱۹۰۰ ضربه در دقیقه و انرژی خروجی ۲۶ ژول را داراست ، وزن این چکش تخریب ۱۲ کیلو است که توان تخریب بالایی در سازه های ساختمانی را دارد .

سه نظام چکش تخریب ۱۲ کیلویی ماکیتا پنج شیار است ساخت کشور چین تحت لیسانس ژاپن که سیستم کنترل سرعت هم در ان به کار برده شده که در مجموعه تعمیراتی مهندس ابزار تعمیر و سرویس این چکش تخریب انجام میشود.

 

چکش تخریب ماکیتا HM1304c

چکش تخریبا ۱۵۰۰ وات ماکیتا که بدنه ، گلویی و گیربکس از الیاژ فولاد ساخته شده و قابلیت زدن ۱۴۵۰ ضربه در دقیقه و انرژی خروجی ۲۷/۵ ژول را داراست ، وزن این چکش تخریب ۱۵ کیلو است که توان تخریب بالایی در سازه های ساختمانی را دارد .

قلمگیرچکش تخریب ۱۵ کیلویی ماکیتا شش گوش است ساخت کشور چین تحت لیسانس ژاپن که در مجموعه تعمیراتی مهندس ابزار تعمیر و سرویس این چکش تخریب انجام میشود.

چکش تخریب ماکیتا HM1307c

چکش تخریبا ۱۵۱۰ وات ماکیتا که قابلیت زدن ۱۴۵۰ ضربه در دقیقه و انرژی خروجی ۳۳/۸ ژول را داراست ، وزن این چکش تخریب ۱۶ کیلو است که توان تخریب بالایی در سازه های ساختمانی را دارد .

سه نظام چکش تخریب ۱۶ کیلویی ماکیتا پنج شیار است ساخت کشور چین تحت لیسانس ژاپن که سیستم کنترل سرعت هم در ان به کار برده شده که در مجموعه تعمیراتی مهندس ابزار تعمیر و سرویس این چکش تخریب انجام میشود.

چکش تخریب ماکیتاHM1801

چکش تخریبا 2000 وات ماکیتا که قابلیت زدن 1100 ضربه در دقیقه و انرژی خروجی 63 ژول را داراست ، وزن این چکش تخریب 30 کیلو است که توان تخریب بالایی در سازه های ساختمانی را دارد .

قلمگیر چکش تخریب 30 کیلویی ماکیتا شش گوش است ساخت کشور چین تحت لیسانس ژاپن که سیستم کنترل سرعت هم در ان به کار برده شده که در مجموعه تعمیراتی مهندس ابزار تعمیر و سرویس این چکش تخریب انجام میشود.

 

چکش تخریب ماکیتا HM1810

چکش تخریبا ۲۰۰۰ وات ماکیتا که قابلیت زدن ۱۱۰۰ ضربه در دقیقه و انرژی خروجی ۶۳ ژول را داراست ، وزن این چکش تخریب ۳۲ کیلو است که توان تخریب بالایی در سازه های ساختمانی را دارد .

سه نظام چکش تخریب ۳۲ کیلویی ماکیتا پنج شیار است ساخت کشور چین تحت لیسانس ژاپن که سیستم کنترل سرعت هم در ان به کار برده شده که در مجموعه تعمیراتی مهندس ابزار تعمیر و سرویس این چکش تخریب انجام میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تلفن و ایمیل

    021-66417330
    09124368345
    info@dastgahjoosh.com

  • آدرس

    خیابان امام خمینی ، ضلع شمال شرقی میدان حسن آباد ، کوچه شجاعی ، ابتدای کوچه ، بن بست سرجوعی
    مشاهده لوکیشن روی نقشه

  • درباره سایت

    تعمیر دستگاه جوش تهران خدمات رسان در زمینه تعمیر اینورتر جوش، تعمیر رکتیفایر جوش و سایر دستگاه های جوش و برش جهت تشخیص خرابی ، تعمیر و تحویل فوری انواع برندهای زینسر (zinser)، ادون (edon)، ویستا (vista), صبا الکتریک, گام الکتریک, راد الکتریک, ویم (WIM), گاما جوش, بورای, آروا, محک, ایران ترانس, آلفا, دلتا, خزر, رونیکس, استرانگ, STA, اسپارک, کاوه, بتا, دیانا, sdweld, ایران کاوه, mnc, کایو تایوان. Rollwall, آنکور (anchore), یوز, اینتگرال, اینتیمکس (intimax), سانگیانگ, panerise, دکا(deka), vipex, NEC تولید ایرانی, چینی, آلمانی, ایتالیایی با تکنولوژی ماسفت (mosfet) , IGBT و ماژور