تعمیرات دستگاه جوش

دلیل روشن نشدن دستگاه جوش

17232 بازدید

روشن نشدن دستگاه جوش

روشن نشدن دستگاه جوش اینورتر دارای دلایل متعددی است که برای کار بر مشکل ساز می‌شود که دلایل خاص خود را هم می تواند داشته باشد لازم به ذکر است که منظور این پست دستگاه جوش هایی است که به طور کامل از کار افتاده اند و کار نمیگنند.

علت روشن نشدن اینورتر در ساختار دستگاه جوش و کاربری مبدلی دیگر عمدتا بروز نقص فنی در قسمت تغذیه اصلی دستگاه جوش ، راه اندازهای برق ورودی(کابل ،کلید،دوشاخه و …) ، تغذیه بایاسیگ دستگاه جوش و اتصالی گسترده در قسمت سوئیچینگ اینورتر جوشکاری است .

در این قسمت دلایل روشن نشدن دستگاه جوش و برطرف کردن آن تا حدی که از دست کاربر ساخته باشد آموزش خواهیم داد .

 

تعمیرگاه تخصصى دستگاه جوش اینورتر همراه با قطعات فابریک و بهترین قطعات بازار و پیک رایگان در شهر تهران در مجموعه دستگاه جوش انجام میشود عیب یابى اینورتر هاى جوش مشکلاتى همچون:

– روشن شدن چراغ زرد یا چراغ oc دستگاه جوش کلیک کنید …

روشن نشدن دستگاه جوش کلیک کنید …

جوش ندادن دستگاه جوش کلیک کنید …

جوش ضعیف دستگاه جوش کلیک کنید …

–خاموش شدن دستگاه جوش در حین کار کلیک کنید…

– برای آشنایی با نگهداری و کاربری دستگاه جوش کلیک کنید …

– دلایل خرابی دستگاه های جوش کلیک کنید …

شرح دلایل روشن نشدن دستگاه جوش

۱-خرابی یا قطعی کابل و دوشاخه دستگاه جوش

۲-عدم اتصال کلید دستگاه یا ذوب شدن پایه های ‌پلاتین آن 

۳-خرابی قسمت پاور اصلی دستگاه 

۴-خرابی سیستم تغذیه بایاسینگ

۵-خرابی گسترده قسمت تقویت آمپر دستگاه جوش

 

 

 علت روشن نشدن دستگاه جوش

نحوه برطرف کردن روشن نشدن دستگاه جوش

۱- تعمیر قطعی کابل ورودی دستگاه جوش

معمولا در اثر ضعیف بودن یا کهنگی روکش کابل صورت می‌گیرد که با تعویض آن برطرف می‌شود ذوب شدن پایه دوشاخه هم یکی از عوامل این مشکل است.

۲- تعمیر قطع شدن کلید دستگاه جوش

کلید دستگاه جوش از اجزایی است که تقریبا هر سال نیاز به تعویض دارد و چون جریان برق زیادی را از خود عبور می‌دهد زود تحت تأثیر قرار می‌گیرد قطع شدن داخلی کلید هم از عوامل روشن نشدن دستگاه جوش نیز هست .

۳- خرابی قسمت تغذیه اصلی دستگاه جوش

تغذیه اصلی دستگاه جوش که از اجزای مختلفی تشکیل شده می‌تواند از عوامل روشن نشدن دستگاه باشد معمولا تناوب غیر معمول برق ورودی به آن آسیب میزند و حتی می‌تواند عامل اتصال کوتاه ورودی نیز باشد.

۴- خرابی سیستم تغذیه بایاس دستگاه جوش

تغذیه بایاس که راه انداز سیستم جوش است هم در صورت خرابی موجب خاموش مانند دستگاه جوش می‌شود و دستگاه بدون کار کردن این قسمت قادر به فعالیت نیست.

۵- خرابی قسمت تقویت جریان دستگاه جوش

معمولا خرابی های شدید در قسمت تقویت جریان دستگاه جوش موجب اتصال کوتاه شدن ولتاژ خروجی تغذیه اصلی می‌شود و سیستم محافظت دستگاه جوش اجازه عبور جریان را نمیدهد و در نتیجه دستگاه خاموش میماند .

تعمیرات دستگاه جوش خاموش در مجموعه دستگاه جوش نهایتا در مدت ۱ روز انجام می‌شود و شما میتوانید با مراجعه به دفتر خدمات ما در کمترین زمان دستگاه جوش خود را تعمیر کنید.

نحوه درخواست تعمیر دستگاه جوش

۱-

تماس باشماره تلفن های ابتدای صفحه (02166417330)برای مشاوره و اعلام درخواست تلفنی برای تعمیر دستگاه جوش خود به صورت تلفنی

 

۲-

ارسال درخواست تعمیر دستگاه جوش و یا ابزار های برقی دیگر به وسیله پیام رسان های واتساپ و روبیکا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۳۶۸۳۴۵ به این صورت که در ابتدا ارسال عکس از دستگاه معیوب برای کار شناس ها و بعد از تأیید ارسال آدرس و مشخصات برای بهره بری از خدمات پیک رایگان

۳-

مراجعه حضوری به تعمیرگاه مهندس ابزار به آدرس : میدان حسن آباد ، کوچه شهید شجایی، بنبست سرجویی ، پ ۵ ، واحد ۲

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تلفن و ایمیل

    021-66417330
    09124368345
    info@dastgahjoosh.com

  • آدرس

    خیابان امام خمینی ، ضلع شمال شرقی میدان حسن آباد ، کوچه شجاعی ، ابتدای کوچه ، بن بست سرجوعی
    مشاهده لوکیشن روی نقشه

  • درباره سایت

    تعمیر دستگاه جوش تهران خدمات رسان در زمینه تعمیر اینورتر جوش، تعمیر رکتیفایر جوش و سایر دستگاه های جوش و برش جهت تشخیص خرابی ، تعمیر و تحویل فوری انواع برندهای زینسر (zinser)، ادون (edon)، ویستا (vista), صبا الکتریک, گام الکتریک, راد الکتریک, ویم (WIM), گاما جوش, بورای, آروا, محک, ایران ترانس, آلفا, دلتا, خزر, رونیکس, استرانگ, STA, اسپارک, کاوه, بتا, دیانا, sdweld, ایران کاوه, mnc, کایو تایوان. Rollwall, آنکور (anchore), یوز, اینتگرال, اینتیمکس (intimax), سانگیانگ, panerise, دکا(deka), vipex, NEC تولید ایرانی, چینی, آلمانی, ایتالیایی با تکنولوژی ماسفت (mosfet) , IGBT و ماژور