تعمیرات دستگاه جوش

مرکز تعمیر دستگاه در تهران

مرکز تعمیر دستگاه در تهران
23 بازدید

مجموعه مهندس ابزار در راستای تعمیرات فعالیت کاملی را ایجاد نموده که دستگاه های برقی صنعتی فراوانی را شامل می گردد. در واقع مرکز تعمیر دستگاه در تهران را مختص خود قرار داده ایم. این موضوع با توجه به تنوع فعالیت در رسته های مختلف بوجود میاوریم. امروزه از سراسر کشور ابزارالات برقی و دستگاه های جوشکاری خود را جهت تعمیر برای ما ارسال می نمایند. این موضوع موجب گردیده که بعد از تعمیر ، اقدام به ارسال دستگاه نماییم. خدمات فوق موجب می گردد که مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری ، دستگاه خود را برای ما ارسال نمایند.

مرکز تعمیر دستگاه در تهران

تعمیر در تهران به نسبت شهرستان ها از هزینه کمتری برای شما تمام می گردد. دلیل اصلی این موضوع وجود قطعات با قیمت کمتر و دسترسی سریعتر میباشد. از سوی دیگر انصاف در قیمت دهی تعمیران نیز مهم است که مجموعه ما موضوع فوق را تضمین می نماید.

همواره قبل از تعمیر و بعد از بررسی اقدام به اعلان هزینه به مشتری می گردد. اینگونه مشتریان قادر به انتخاب قطعه با توجه به کیفیت و اینکه آیا دستگاه با هزینه فوق تعمیر گردد یا خیر نیز هستند.

رضایت چندین ساله مشتریان از مجموعه مهندس ابزار موجب گردیده که در رسته های دیگر ورود نماییم. ما در ابتدا فقط مرکزی برای تعمیرات دستگاه جوش بودیم که امروز انواع ابزارهای برقی از دریل تا چکش های تخریب را در حال تعمیر هستیم. وجود متخصصین ویژه هر ابزار را درون مجموعه ما قادر به مشاهده هستید.

مرکز تعمیر انواع دستگاه در تهران

وجود متخصصین در تعمیر موجب می گردد که هزینه کمتری را برای مشتری بوجود آید. یکی از دلایلی که قیمت های گزافی توسط برخی تعمیرکاران ایجاد می گردد؛ در خصوص عدم توانایی تشخیص دلیل خرابی و اقدام به تعویض کلی قطعات می نمایند. در مجموعه مهندس ابزار این موضوع تا حد امکان به صورت تعمیراتی و در بسیاری از موارد محدود به تعویض قطعه منجرب می گردد.

مراحل تعمیر دستگاه در تهران

برخی مراحل برای تعمیرکاران زمان بر است ولی برای مشتری هزینه های کمتری را ایجاد می نماید. ما همواره این مراحل را می افزاییم تا مشتری از پرداخت هزینه های کمتری برخوردار شود. اینگونه مشتریان ما شرایط را برای معرفی ما به سایرین ایجاد می نمایند.

به صورت کلی مراحل زیر از سوی مجموعه مهندس ابزار برای یک دستگاه معیوب رخ میدهد.

  1. از راه های ارتباطی ، مشتریان ما را می یابند.
  2. اقدام به دریافت مشاوره رایگان که ایا دستگاه فوق ارزش تعمیر دارد یا خیر.
  3. ارسال دستگاه توسط مالک دستگاه به مجموعه مهندس ابزار
  4. دریافت و عیب یابی دستگاه به صورت تخصصی و کامل.
  5. اعلان هزینه به مشتری و بیان شرایط برای تعمیر قطعات مذکور.
  6. در صورت تایید جهت تعمیر ، مراحل تعمیر آغاز می می گردد.
  7. بعد از تعمیر و دریافت هزینه ، دستگاه تست و برای مشتری ارسال می گردد.

یک تعمیرگاه دستگاه جوش حرفه ای ، همواره مراحل را برای تعمیرکاران خود لیست می نماید تا نظم ورودی دستگاه ها را انجام دهد. تعمیرات تمامی دستگاه ها در مجموعه مهندس ابزار طبق تاریخ و به نوبت انجام می گردد.

مرکز تعمیر انواع دستگاه جوش در تهران

در واقع زمان ورود هر دستگاهی به مرکز تعمیر دستگاه مهندس ابزار در تهران نیز بر اساس زمان ورود به مجموعه می باشد. هیچگونه تماس و نوبت دهی قبلی برای انجام فرایند وجود ندارد.

مرکز تعمیر دستگاه در تهران کجاست؟

همواره کاربران برای خرید ، تعمیر و هر موضوع دیگری به دنبال مرکز آن می گردند. یافتن مرکزیت هر موضوعی در دریافت موارد بسیاری دارای اهیمت بالایست. از این رو شرایط زیر را بدست میاورید.

  • دریافت تنوع بالا از محصولات در زمان خرید
  • دریافت قیمت و وجود رقابت
  • انجام فرایند سریعتر

در خصوص تعمیرات این موضوع نسبت به خرید محصولات کمتر می باشد. از این رو تعمیرکاران در یک نقطه حضور ندارند ولی در هر قسمت چندین مورد از آنان قابل روئیت است.

در حسن آباد تهران شرایط برای تعمیرکاران ابزار قابل مشاهده است. از سوی دیگر این منطقه دسترسی خوبی برای عموم مردم را فراهم میسازد.

مجموعه مهندس ابزار برای راحتی مشتریان خود، اقدام به دایر سازی مجموعه در حسن آباد تهران نموده است. شما قادرید با هر وسیله نقلیه عمومی ، خود را به مرکز ما برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تلفن و ایمیل

    021-66417330
    09124368345
    info@dastgahjoosh.com

  • آدرس

    خیابان امام خمینی ، ضلع شمال شرقی میدان حسن آباد ، کوچه شجاعی ، ابتدای کوچه ، بن بست سرجوعی
    مشاهده لوکیشن روی نقشه

  • درباره سایت

    تعمیر دستگاه جوش تهران خدمات رسان در زمینه تعمیر اینورتر جوش، تعمیر رکتیفایر جوش و سایر دستگاه های جوش و برش جهت تشخیص خرابی ، تعمیر و تحویل فوری انواع برندهای زینسر (zinser)، ادون (edon)، ویستا (vista), صبا الکتریک, گام الکتریک, راد الکتریک, ویم (WIM), گاما جوش, بورای, آروا, محک, ایران ترانس, آلفا, دلتا, خزر, رونیکس, استرانگ, STA, اسپارک, کاوه, بتا, دیانا, sdweld, ایران کاوه, mnc, کایو تایوان. Rollwall, آنکور (anchore), یوز, اینتگرال, اینتیمکس (intimax), سانگیانگ, panerise, دکا(deka), vipex, NEC تولید ایرانی, چینی, آلمانی, ایتالیایی با تکنولوژی ماسفت (mosfet) , IGBT و ماژور